Gym, länge sedan

Ikväll blev det ett efterlängtat gympass. Har varit fruktansvärt dålig på att gå ner dit lately. Har mest blivit löpning och innebandy. Kanske för att jag inte riktigt kommit ur svackan jag inledde när Jimmy fick diagnosen, men ändå. Jag gillar ju att gymma, så lite av en gåta är det.

Idag bjöd jag mig själv på en salig blandning. Lite av varje. Några set på varje muskelgrupp i överkroppen, med syftet att väcka den ur den dvala jag försatt den i. Kändes riktigt bra, bortsett från att man alltid är otroligt svag första passen efter ett längre uppehåll. Ser verkligen fram emot flytten till Kungsör, och det nya gymmet som öppnar där, i Roberts Auktioners gamla lokaler, för er som känner till det. Blir förhoppningsvis den nytändning jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0