Händelserik torsdag

Jobb först, inget speciellt med det. Efteråt blev det dock roligare - först badminton med Totte. Trots att det gick skit var det ganska roligt. Önskar dock att min utvecklingskurva ville peka uppåt istället för nedåt. Blir bara sämre och sämre känns det som. Sedan någon timme senare bestämde jag och Sandra oss för att det fick bli utemat idag, ingen av oss hade orken att laga något. Totte var inte sen att haka på. Mat och film, stämningen var där! Valet föll på filmen Yes Man, vars recension ni kan ta del av lite senare.

Fråga inte varför jag är uppe såhär sent, när jag snart ska upp igen. Det blev helt enkelt så, jag var tvungen att bränna lite musik, då Totte skulle låna min externa disk där musiken ligger. Vi passade på att titta på lite youtubeklipp, bland annat detta. Bruce "The Boss" Springsteen bjuder på klassikern The River, live på en gata i Köpenhamn 1988, ackompanjerad av en vanlig gatumusikant han aldrig träffat förut.

Titta och njut!


Kommentarer
Postat av: Björn

Får önska dig lycka till då och hoppas du får nån fin gädda. Själv blir det flugfiske efter regnbåge i helgen :)

2009-04-24 @ 08:32:21
URL: http://bjornwestergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0