Kyckling och innebandy - min söndag 19/4

Det har varit en lugn och skön söndag. Började med att skjutsa Sandra till jobbet, för att sedan ta tag i lite städning. Vid 16.30 kom Sandras pappa Ture hit, och vi umgicks lite under tiden Sandra och hennes mamma Lena var på friskis och tränade core. Jag lagade lite mat, kyckling och champinjoner i sås. Väldigt simpelt, men ändå ett steg i rätt riktning för mig när det gäller att bredda mina matlagningsskills.

Kvällen avslutades med innebandy, idag med sarg faktiskt. Blev mycket roligare då, lättare att spela. Synd att det blir min sista gång nästa vecka, det har varit väldigt roligt att spela. Kanske kommer jag spela någon söndag då och då, då John och Ken, två från Transcom, tar över. Anledningen att jag slutar är att det blir för dyrt och tidskrävande att sitta och åka till Eskilstuna varje söndag till 20.00. Vi satsar på att dra ihop ett gäng och spela i Kungsör i fortsättningen istället!


Kommentarer
Postat av: Kim

aa det lutar åt det :D

2009-04-20 @ 22:15:40
Postat av: kim

så klart :D

2009-04-20 @ 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0