Sport - inte min grej?

Bowling igår - fick verkligen stryk av de två brudar jag spelade med/mot. Jag gjorde två av mitt livs sämre serier ever. Bowling är alltid roligt dock, även om det är bittert när man inte lyckas få till bra spel. Jag brukar vanligtvis komma igång serie två, men inte igår, igår blev det sämre.

Badminton idag - fick stryk av Totte. Inte för att det är så konstigt, då Totte är bra på badminton, men jag spelade ju så dåligt. Missade uppenbart lätta bollar, och slog konstiga slag. Inte ens mina "hårda" slag blev hårda.

Hoppas iallafall att innebandyn på lördag går vägen, det är ju lite viktigare än de två ovan också.

Skickar in en bild från gårdagens scoreboard, trots de skämmiga siffrorna för herr talande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0