Tuna Park

Kom precis hem från Tuna Park, dit jag åkte med Jill (min yngsta syster) och hennes kompis Ebba. Tjejerna ville gå in i stort sett varje butik, då det alltid fanns något att kolla in, och så blev det också. Vi avslutade med att äta i restaurangcirkeln. Jag åt en biff med bearnaisesås och klyftpotatis, och tjejerna åt en varsin kyckling och nudlar.
Jag tog det lugnt på shoppingfronten, till skillnad från Jill och Ebba.  Hittade dock en mörkblå v-ringad tröja, och ett svettband, som jag behövt men inte haft länge nog nu.

Tyvärr fick jag huvudvärk på köpet, kanske för att jag aldrig åt någon frukost, och colan till maten är det enda jag druckit. Har därför laddat med ett glas vatten och en ipren nu, så vi får se om det går över. Min plan är att pula lite hemma, och sedan gymma. Vi får se hur dagen fortskrider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0