Gott nytt år!

Ikväll avslutar vi 2009, ett år av drastiska förändringar:

* Jag förlorar min roll som teamleader inom merservice på grund av den ekonomiska krisen.
* Vi flyttar från Eskilstuna till Kungsör
* Jag är med och startar upp ice.net som ny klient på Transcom
* Jag får nytt jobb - Produktionsingenjör IT på Försvarsmaktens Logistik

Det har även hänt ett gäng roliga saker, såsom Egyptenresan med Sandra, återupplivandet av fisket, och mycket annat. Jag har återfått kontakten med gamla kompisar, och knutit band med nyare vänner.

2010 kommer nog att fyllas av arbete och välmående. Det kommer att bli mycket träning, förhoppningsvis stabilare cykler än tidigare, då det varit on eller off, ganska mycket. Det kommer satsas en del på skidåkning, en hobby jag fått för lite av. Jag kommer se till att det blir mycket fiske i år igen, det är värdefullt för mig, och jag kommer att värdera allt som gör mig glad och lycklig. Sandra kommer som vanligt att finnas vid min sida så mycket som möjligt :)

Jag vill även passa på att berätta att jag kommer att ta ett uppehåll från bloggen ett tag, tills jag känner att jag har mer lust till skrivandet. Just nu är det mycket på jobbet, och jag tror att det kommer hålla i sig ett tag. Jag tänker inte blogga för sakens skull, utan endast för att jag vill och känner ett nöje i det.

Gott nytt år alla vänner och övriga, så hörs vi av antingen här, senare, eller i verkligheten!

Er Johan

Kommentarer
Postat av: Din Sandra

Hjärtat mitt

2009-12-31 @ 19:14:58
Postat av: Theresa

Helt rätt Johan, man ska inte blogga för andras skull utan istället ta paus och återuppta när det känns rätt igen för en själv.

2010 kommer att bli ett toppen år! SÅ gott nytt år!!! =)



2010-01-01 @ 13:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0