21 års giftermål firades på Athena

Jag och Sandra ligger i lä när det gäller att vara hållfasta under lång tid, om man jämför med hennes föräldrar Lena och Ture. De har varit tillsammans i 28 år, och gifta i 21. Årsdagen för giftermålet firades med restaurangmat på Athena i Arboga. Det är en restaurang jag och Sandra ätit på ett par gånger, och det har fått lite av en säkert-kort-status för oss.

Jag, Lena och Ture åt smörstekt gös med hummersås och pommes duchesse, och Sandra tog klassikern Planka Charlemang. Planksteken på Athena är verkligen i en klass för sig, därför är det den som får utgöra fotot för kvällen.



En mycket god middag avnjöts med gott att dricka. Väl hemma igen bjöds det på fin cheesecake som Sandra bakat tidigare under gårdagen. Trots att hon aldrig gjort den sortens cheesecake förut fick hon till det riktigt bra. Hon är duktig på att baka, min Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0