Packpackpackad - Fiskesemester och Kusinträff

Just nu försöker jag se till att allt kommer med! Det värsta som finns är när man åkt ett bra antal mil och inser att man glömt något väldigt viktigt. Det vill jag verkligen undvika.

Idag händer något som jag aldrig upplevt tidigare. Jag har semester på riktigt! Det längsta jag varit ifrån jobbet tidigare är en vecka (v29 2008 och Egypten i år), men nu blir det tre!

För er som inte vet, ser mina närmsta dagar ut som så:

Idag   12.00: SEMESTERN STARTAR. Tankar bilen, äter något, åker
          15.00: Ankomst vår sommarstuga, Tjärn, Årjäng
            Urpackning, första ölen?
          16.00 Pappa och Marian kommer
          17.00 Pre-kusinträff hela kvällen
Övernattning i tält
Lördag
           Uppvakning till 17.00 ~ Kusinträff
           Fiske Lystjärn
Övernattning Tjärn
Söndag
           Fiske Tjärn/Furuvattnet
Övernattning Tjärn
Måndag
           Fiske Östra Silen
           Sent hem till pappa
Övernattning Lilla Edet
Tisdag
           Resa ner till Kävlinge/Löddeköpinge
           Fiske Kävlinge
Övernattning Kävlinge på vandrarhem
Onsdag
           Fiske Kävlinge
           Utcheckning
           Skjutsa hem pappa, sen åker jag hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0