Arbetsresa

Imorgon bär det av till Täby, Stockholm på arbetsresa. Vi skall besöka huvudkontoret för vår nya klient, och lära känna dem. Vi har inte fått någon planering över dessa två dagar, så det blir spännande att se vad som ligger framför oss.

Jag fick precis nyckeln till den bil vi kommer att köra upp, en Chevrolet Uplander FlexFuel. Sexsitsig. Logiskt då vi är sex som skall åka. Antar att det blir jag som får köra.

Uppgång 04.35, d.v.s. om sex timmar och 35 minuter. Tight nattssömn i tid sett, men jag har sovit ut mycket både igår och idag, för att sova ut mina magproblem, vilket jag tycks ha lyckats med. Bör fungera, eller det märks väl inte förrän då. Nej, nu ska lite tvätt hängas, sen släcker vi för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0