Fix (you)

Nu har vi fått mycket gjort, verkligen. Sandra har varit jätteduktig idag, så när jag kom hem från jobbet såg man enorm skillnad mot när jag lämnade hemmet vid åttatiden i morse. På eftermiddagen fick vi hjälp av Sandras föräldrar, Lena och Ture. De skruvade upp diverse grejer, och var till allmän nytta. Tack! Jag bar ner saker i förrådet, röjde undan gammalt groll och kopplade och donade med elektronik.

Senare åkte jag en snabbis till Köping för att köpa skruv, men tyvärr kunde inte Cheapy tillgodose mina behov. En bågfil rikare blev jag dock. På väg hem blev jag stoppad av två unga konstaplar i radiobil. De var förmodligen pratsugna, då jag knappt fick åka därifrån för att de ville berätta hur länge de skulle behöva stå där och kontrollera folks utandningsluft om inget viktigare uppstod. Like I care.

Nu är högtalare inkopplade till datorn, trots dess tillfälliga placering i vardagsrummet. Spotify är på och Coldplay flödar lugnt ur högtalarna. Det sätter stämningen fint ikväll, medan jag och Sandra fixar och donar med det sista inför imorgon. Då är det nämligen studenten, min kära systers och kusins tur i år. Fyfan va de är bra!


Kommentarer
Postat av: Linn

ooh, coldplay är grymma, hade velat plocka in alla på min lista i bloggen :)

2009-06-12 @ 00:15:21
URL: http://linnpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0