Vecka 19 - mycket på tapeten

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen. Måndag-tisdag-onsdag-torsdag. Oftast stryker de dagarna förbi utan att något nämnvärt händer. Denna vecka har det dock inte riktigt varit så, utan det har faktiskt hänt en del värt att tala om, så jag tänkte sammanfatta lite kort i punktform:

* Vi har fått en besiktning genomförd av våra hyresvärdar med bra resultat - mycket skall fixas och renoveras!
* Vi har kommit igång med målning av lister och tak i lägenheten - börjar bli fint!
* Vi har fått hem canal digital, samt fått fast telefoni inkopplad. ADSL också beställt.

* Jag har planerat fiske med Per och Björn från jobbet, ser ut att bli av nästa helg - awesome!

* Jag har varit på informationsmöte angående tjänsten som deltidsbrandman som jag sökt.


Det är nog de huvudsakliga punkterna sedan i måndags. Känns riktigt bra, mycket att se fram emot den närmaste tiden.

 

Kommentarer
Postat av: Theresa

Hej Johan När får man komma och titta på nya lägenheten?!=)

2009-05-11 @ 19:55:07
Postat av: Johan

Hej Theresa, kul att höra från dig! :)



Ni får gärna slinka in på en fika, eller en bit mat, så snart allt är på plats, inklusive oss själva :P Än är det mycket kvar även om vi har hunnit långt. Kom upp nån dag på jobbet, så kan vi "catcha" upp lite :)

2009-05-11 @ 23:30:50
URL: http://hermanssson.blogg.se/
Postat av: Theresa

det låter kanon! Bara att hojta till så kommer jag..som en boll..

Kom ihåg att fixandet tar lite tid, oftast vill man bara vara klar på sekunden! Speciellt när det kommer till att börja inreda osv..



Slit inte ihjäl er!

Planera in inflyttningsfest 6 juni också =)

2009-05-13 @ 20:32:38
Postat av: Anonym

det låter kanon! Bara att hojta till så kommer jag..som en boll..

Kom ihåg att fixandet tar lite tid, oftast vill man bara vara klar på sekunden! Speciellt när det kommer till att börja inreda osv..



Slit inte ihjäl er!

Planera in inflyttningsfest 6 juni också =)

2009-05-13 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0