Innebandysäsongen är här - dags för bokning!

Innebandysäsongen är här sedan ett tag tillbaka, men sedan jag lämnade Eskilstuna har jag också lämnat innebandyn bakom mig. Det känns lite trist, och måste rådas bot på! Jag har varit i kontakt med Kungsörs Kommuns Fritidschef idag angående bokning, och det finns en hel del tider lediga för bokning, så nu är det egentligen fritt fram att börja spela!

Vi pratar kvällstid, tidigast 18.00, någon kväll i veckan under hela säsongen. Kan inte säga nu om vi pratar vardagkväll eller helg. Målet är att spela med stora mål och målvakter, något som inte var speciellt svårt i Eskilstuna, så det bör gå även denna gång.

Därför vill jag höra, finns det något intresse att delta?


Kommentarer
Postat av: Theresa

Haha skön bild!

Säg till när det är dags för gemensam löpning, kanske kan vi hitta något tillfälle i antingen ea/kng!

2009-10-07 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0