Ni vet väl att rabarber baklänges blir babar? En palindrom, alltså.

Jag såg en mycket härlig annons på sidan www.upphittat.se.

Jag hittade din rabarber på Haglundsbron igår. Den låg där så inbjudande på räcket och verkade vara precis lagom mycket till en smulpaj. Jag såg mig noga omkring, och det fanns ingen möjlig ägare i närheten. Så jag tog den. La rabarber på den.

Nu har jag haft lite svårt att sova sen dess och vill nog gärna ge tillbaka den om det går.

Hör av dig, rabarberägare!



See for yourself: http://www.upphittat.se/view.asp?id=4581

Kommentarer
Postat av: Theresa

Blev det bra bilder?

Just ja, vi pratade om dig och att ta foton idag.. vi kanske vill "beställa dig" om ett par veckor =)

Håller du på fortfarande??

Mera detaljer kanske vi kan diskutera på jobbet? (dvs.om vi lyckas få in gemensam rast nån gång)

2009-09-20 @ 17:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0