Trevlig helg summerad

Det har varit en bra helg - kanske bättre än vad jag trodde den skulle bli, även om den följde planen väldigt mycket:

Fredag - Ture och Lena kom över och åt mat med oss, och tillsammans skruvade vi upp lite grejer i lägenheten. Alltid trevligt!

Lördag - Jag och Sandra inledde med en skön sovmorgon, innan vi tog tag i lite hemmagrejer. Senare åkte grillen på lagom till att Totte och Elin kom, efter lite pill fick vi en grym glöd. Goda tillbehör dukades fram och öl knäpptes för mig och Totte. Fotboll 20.00 lagom till maten - jag, Totte och mamma hade bettat 400kr på Sverige (300kr betalat, tack vare rabatt) och vi höll tummarna för ett Zlatan-mirakel. Som ni alla vet kom det i slutsekundrarna, och jag, Totte och mamma hade plötsligt 840kr att dela på.

Söndag - upp till 8.10 för att vakna vid TVn och "Biggest Loser". Efter programmet blev det frukost och mys, innan jag gav mig ut på sjön tillsammans med Robin och Elf. Vi hade ingen vidare fiskelycka, men det var roligt ändå, som vanligt. Tyvärr fastnade jag i botten efter att ha fått ett rejält napp, så att ett av mina nyaste drag slets av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0