Skjulsta idag igen!

Idag blev det en liten minitripp till Skjulsta idag igen. Idag följde dock Sandra med, även om hon stannade i bilen på grund av kylan. Idag verkade jakten under ytan i full gång, då det hoppade skrämd småfisk lite här och var. Såg ett rejält vak (fisk som bryter ytan genom att antingen nudda eller hoppa, och lämna en ring/ett plask) från vad jag tror var en gädda.

Jag fick dock ingen fisk. Hade vad jag tyckte var ett rejält hugg, men den krokades aldrig, så man lär aldrig få veta. Jag fastnade dock i gräs hela tiden, vilket var störande. Det gjorde jag nästan inte alls igår? Oavsett så var det skönt att komma ut lite efter en, som vanligt, innestängd dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0