Grå dag med bra avslut

Idag har det dock varit en ovanligt grå dag. Inget speciellt hände på jobbet, jag kände mig tung i både kropp och sinne. Hämtmaten, som jag egentligen inte var sugen på, gjorde inte direkt susen heller. Förkylningen börjar verkligen ta ut sin rätt tror jag. Jag och Sandra köpte Kan Jang, färskpressad apelsinjuice, och lite andra vitaminbomber för att driva ut den onda smittan. Ingen av oss önskar karensdagar på samvetet..

Som tur var räddades dagens helhetsbetyg av vissa punkter:

* Jag och pappa har bokat en helg i stugan i oktober, grymt att komma bort för en stunds fiske och umgänge.
* Sandra och jag har haft en skön TV-kväll med Trinny & Susannah, Idol, True Blood och sist men inte minst, Blackadder.
* Jag ska avsluta kvällen med 30-60 min läsning. Boken börjar bli riktigt bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0