Söndag, solens dag

Idag gör söndag skäl för sitt namn, soldagen. Man blir inget annat än deprimerad om man sitter inne när vädret ser ut som det gör. Så jag och Totte ryckte oss själva i kragen och åkte ut på en liten repa. Först hem till Stephan, där vi stannade i 20min och pratade lite strunt. Jag hade varken varit i hans nya lya, eller sett hans nya bil. Mycket fina båda två!

Efter att vi varit hos Stephan körde vi ut på motorvägen med destination Mio, där vi skulle kika lite möbler inför flytten. Främst kanske ryamattor, då vi ska köpa en. Frågan är bara i vilken färg, samt vilken sorts rya. Det finns ju så många sorter och storlekar.. olika priser också självklart. När vi väl var klara på Mio kände vi båda för att äta något. Det blev en korv på Statoil, jag köpte en i bröd med räksallad, och Totte köpte två med mos och räksallad.

Hem igen efter att ha hjälpt till att bära upp några lådor åt Totte, drog en diskmaskin och diskade lite kastruller etc. 15.15 slutade Sandra på Silvan, så jag mötte upp med henne, och vi drog en liten lov inne i varuhuset. Några saker vill vi köpa till lägenheten från Silvan också.

Nu blir det påskmiddag och mys ute i Bälgviken, där vi kommer sova över.

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0