Stockholm!

9.45 går tåget från Kungsör till Eskilstuna, 10.05 från Eskilstuna till Stockholm. Eftersom jag jobbar hela lördagen har jag fått fyra timmar att ta ut någon dag, plus att jag har jobbat över 3h15min de senaste två dagarna, som jag kommer ta ut. Resultatet blir att jag jobbar i ungefär en timme, och åker sedan till Stockholm. Väl där kommer jag möta upp med Jeffrey, eller Flawwe som han kallas, och käka lunch. Flawwe åkte från Falkenberg där han bor 05.00 sharp i morse, bara för att kunna tajma mitt tåg :)

Ikväll blir det middag på T.G.I. Friday's för att fira Flawwes kusin Alex som fyllde 18 härom dagen. Blir nog trevligt!

Åter i Eskilstuna imorgon vid 19-tiden, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0