Fiskeshopping

När jag var färdig med EKG-testet enligt inlägget nedan fick jag lite tid över innan jag skulle till Flügger i Köping och handla färg, så jag passade på att smita in på Zoobutiken i Arboga. Klockan var 09.40, och jag hade inte förväntat mig att det skulle vara öppet, men det var det - vilken tur! Zoobutiken har en väldigt välfylld fiskeavdelning trots den mycket begränsade ytan. Det kompenseras med beten och tillbehör från golvlist till taknock. Mycket att titta på alltså.

Jag plockade på mig diverse förnödenheter för kommande fiske, och snart bar man på en hel del. Kanske skulle använt korg :)

Detta blev iallafall resultatet av dagens lilla shoppingtur, allt för ynka 224kr:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0