Tacksamt med ledighet

Idag har jag varit ledig, som skrev tidigare, vilket känts jättebra. Sedan inlägget skrevs har vi hunnit göra ett besök hos Görans Sportfiske, där jag laddade upp med lite fiskedrag till söndagens äventyr. Jag nämnde det tidigare, men nu är det spikat, vi ska ut i sjön Lillsvan i båt och fiska på söndag eftermiddag/kväll. Blir jätteroligt, ser fram mycket emot det! Efter att vi var hos Göran blev det ett stopp på Silvan, och ett på Rusta. Handlade förnödenheter såsom Cillit Bang, tvål, doftspray, och sedan ett flak läsk och lite fikabröd. Läsken och fikat att ha i lägenheten, för att fylla på med energi mitt i allt fixande.

Sedan åkte vi faktiskt hem igen, då det redan blivit lunchdags. Vi åt mat, sedan tittade vi lite på tv innan vi åkte till lägenheten i Kungsör, där arbetet började. Vill inte spoila för mycket, då det är roligt att hålla allt lite hemligt, men jag kan säga som så att vi reparerade några missöden som skett idag, och slutresultatet (inte helt klar dock) är riktigt bra. Så det var värt mödan och pengarna!

När vi kom hem sedan blev det en macka för mig, och en sallad för Sandra, plus två avsnitt Las Vegas. Nu är vi färdiga för sängen! Imorgon blir det jobb igen, känns rätt bra.

Fiskeprylarna jag handlade:


Kommentarer
Postat av: Björn

Fina drag, kommer lätt bli ett par stycken på de i helgen :)

2009-05-12 @ 21:51:50
URL: http://bjornwestergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0