Mitt-i-första-veckan

Jag har inte så mycket att skriva om första tiden på Försvarsmakten. Hittills har det varit mycket nya intryck, och en hel del att lära. Jag har kastats rakt in i en utbildning och test av ett nytt system, vilket gjort att själva introduktionen har blivit förskjuten en hel del. Trots det känns allt bra, och alla är väldigt trevliga mot mig, så jag har inga problem att få plats i gruppen, eller trivas.

Jag kommer att vara lite låg på bloggfronten tills dess att jag har mer att skriva om. I helgen kommer Jeffrey a.k.a. Flawwe hit från Halmstad, vilket alltid är kul. Vi kommer att spendera helgen i Kungsör, och kanske gå ut på krogen någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0