Sjukskriven - inte så jag ville inleda veckan

Vaknade med väldigt ont i halsen. Ingen större tvekan om att det blev till att sjukskriva sig. Tack vare Mucoangin, en tablett från Apoteket, kan jag svälja igen. Så här sitter man, insvept i morgonrock, med halsont och snörvlig näsa och försöker fördriva tid. Just nu sitter jag och försöker tipsa Robin om musik han ska ha till hockeyns "omklädningsrummet-skiva", men det känns som att min och hockeylagets musiksmak skär sig en aning, så jag har inte så mycket att erbjuda dem.

Vad gör ni när ni är sjuka? Jag tänkte titta på första avsnittet av Roast på Berns, sedan kanske nån film ur arkivet. Har ju en halv bok kvar att läsa också, får se om jag har ork till det.

Här har ni en grym liveakt att njuta av under tiden jag ligger och degar:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0