Ännu en aktivitetslös dag

Ja, samma sak idag. Ska vi träna? Ja, det ska vi. Gjorde vi det? Nej. Det första jag gjorde när jag kom hem var att krypa ned i soffan bredvid Sandra som redan låg där och småsov. En timme var ingen match! Efter det blev jag inte riktigt pigg igen. Litet mellanmål, och några avsnitt How I Met Your Mother senare, så sitter vi här och funderar vad vi ska äta till kvällsmat. Ett mål som för övrigt blir rätt sent. Både med tanke på att vi sovit, och att vi rätt nyligen åt ett par mackor. Nog om mina händelselösa, ändock mysiga vardagkvällar.

Imorgon börjar påsken kan man säga. Åtminstone efter att jag jobbat klart. Jag ska hämta upp Jill, min yngsta syster, då hon ska spendera kvällen med mig och Sandra. Då mamma och Janne är ute på middag, kommer Jill även att sova över hos oss. Jag tror vi börjar torsdageftermiddagen med en tur till vattenpalatset. Jag behöver träna simning, men mer om det senare. Bad är alltid roligt. Efter det blir det påskmiddag i form av tacos, det gillar vi alla tre. Lite film och tillhörande snacks gör nog kvällen komplett känns det som. Något tips på film som passar mig, Sandra och Jill som är 11?

Kommentarer
Postat av: Björn

Oj missat att du har en blogg, kollat in på din fotosida lite då och då men missat bloggen som sagt, bokmärker den direkt ;)



Ja själv är man ju inget proffs på foto men man skrattar gott åt många på konserter :)

2009-04-08 @ 23:15:35
URL: http://bjornwestergren.blogg.se/
Postat av: Björn

Hehe så pass, ja jag hoppar du håller den uppdaterad nu så man har nått att läsa, min egen håller på att sakta dö tyvärr.



Lägg till mig på msn vettja, [email protected] :)

2009-04-09 @ 00:10:24
URL: http://bjornwestergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0