Sömnlös i Kungsör

Jag hatar verkligen sömnproblem. Inte för att jag så ofta lider av sådana, men när jag gör det, om så för en natt, så förstör det en hel del. Igår kväll lade vi oss för sent till att börja med, ovanligt sent för att vara oss. Problemet är bara att jag hade sovit i ~35min på soffan efter jobbet för att samla kraft inför kvällens attgöra, och nu var jag klarvaken. Kunde inte somna, kunde knappt stänga ögonen! Efter 10-15 minuters tappert låtsasblundande kom jag fram till att jag nog blir trött om jag går upp och sätter mig vid datorn ett tag.

Efter alldeles för lång tid vid datorn går jag åter och lägger mig. Tröttare nu, men inte trött. Innan jag somnar inser jag hur få timmar det är kvar tills klockan ringer. Blä..

Och idag är man en zombie. Tur att det snart är helg, så jag får sova ut lite.

Kommentarer
Postat av: moa

SV: ja gud ja:) blir helt rörd numera när jag lyssnar på låtarna! Japp, tre fjärilar fick jag tillochmed med mig=) du själv då?!

2009-08-27 @ 15:58:34
URL: http://moab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0