Bra helg!

Helgen har varit trevlig, trots arbete hela lördagen. Nog om lördagen alltså!

Söndagen började med en uppgång en timme tidigare (sommartid, blörgh), då vi var bjudna till Sandras farbror och "faster", där Sandras 20-årsdag skulle firas i efterskott. Det var trevligt, och som vanligt var det små söta barn där, Sandras syskonbarn Moa och Elias.

Eftermiddag, och städning. Vi hade bokat en visning av vår lägenhet, som såklart kommer att hyras ut till en ny hyresgäst efter oss. Även idag blev vi blåsta på konfekten, då hon/de som skulle komma, lämnade återbud via SMS. Städningen blev dock inte helt i onödan, eftersom vi kommer att ha lägenhetsbesiktning imorgon.

Kvällning, och det vankades som vanligt innebandy, som alltid på söndagarna. Idag hade jag stora förhoppningar på min egen insats, då jag behöver bli rappare i stegen, och mer uthållig inför den kommande cupen. Så var också fallet, jag hade bättre kondition är på mycket länge, och kände mig snabb och stark. Gjorde 6-7 mål, och passningarna satt där de skulle. Skönt! Nu blir det 2-3 konditionspass innan helgen, så är jag fit for fight för företagscupen på lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0