Pilot

Så, detta blir det första inlägget i min nya blogg. Frågan är vad det skall innehålla - en marknadsföring av hur jävla bra den kommer att vara, och hur intressant mitt liv är att följa? Nej, jag ska snarare lova att det inte kommer bli någon dunderblogg som alla snackar om, och inte heller uppdateras fyra fem gånger dagligen. Nej, det blir en vanlig blogg om en vanlig persons liv, där jag skriver ner vad som hänt, vad jag har in mind, och vad jag planerar att göra. Jag kommer se till att bloggen inte tar upp för mycket av min tid, utan fungerar mer som ett plus i kanten, på fritiden.
     Just nu ser mitt liv ut som så, att jag och Sandra snart flyttar ifrån Eskilstuna, där jag bott i ett och ett halvt år nu. Vi är i planeringsfasen, det vill säga att vi handlar sånt som vi inte redan har, och planerar hur den nya lägenheten skall inredas. Senast igår köpte vi faktiskt en resårmadrass och en bäddmadrass. Sängen är 140cm bred, och därmed smalare än den vi har idag, men det blir nog bra. Vi utnyttjar inte våra 180cm idag ändå.
     Detaljer om vårt blivande hem, i Kungsör, kommer senare. Kanske kan jag scanna in planritningen och visa?

Tack för att ni steg in, hoppas ni skall trivas.

/Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0