Lugn valborg

Igår blev det en lugn valborg för mig och Sandra. Vi (hon) lagade god mat och drack några öl, sedan tittade vi mest på TV och myste i soffan. Vi blev bjudna till ett par fester, och det hade varit roligt att åka iväg, men Sandra mådde inte så bra, och har inte gjort sista dagarna. Av den anledningen valde vi att stanna hemma istället. Jag hade dessutom inte sovit tillräckligt bra för att orka festa. Om jag är trött redan innan jag börjar dricka, då tar det inte lång tid innan jag vill hem till sängen.

Idag blir det flytt och lägenhetsfix för hela slanten! 12.00 får vi nyckeln, och vi kommer att börja med att spacka borrhål, sätta fast täckpapp och tejpa lister, och allt annat man måste göra innan man sliter fram rollern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0