Förkyld igen? What?!

Ja, jag tror tyvärr att det är sant. Igår på jobbet kände jag hur jag började bli riktigt täppt i näsan. Så pass att det störde min talförmåga när jag pratade med kunder. Blev lite småhes också, även om det inte gjorde ont i näsan. På kvällen fick jag ta nässpray, så kändes det bra. Idag var det samma visa. Hade som tur var med mig nässprayen till jobbet, så man kunde ta en dos mitt på dagen, så det höll sig passet ut. Nu är jag tyvärr inte i skick att stå på löpbandet, känner jag, så det får bli vila här hemma. Förhoppningsvis har det släppt till imorgon.

Fick tillbaka 2610kr på försäkringen idag för min mobil som jag tappade i plurret för ett tag sedan. Skönt, då kan man snart beställa en ny, och kasta den gamla N73:an åt skogen. Den har verkligen gjort sitt. Trasig joystick, och en 0a och # som bara fungerar om man lägger mobilen på en plan yta. Det är ju inte helt normalt.

Några tips på mobil i klassen 2000-3000kr? Jag har kikat på denna, som verkar schysst och prisvärd:

http://www.katshing.se/prod/prod.asp?aitem=1219-4269&TB_iframe=true&height=480&width=500

Kommentarer
Postat av: Elf

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=351245

2009-10-14 @ 19:40:38
Postat av: Kim

Aaa kul å höra :P

2009-10-14 @ 20:45:28
URL: http://riksost.blogg.se/
Postat av: Johan svarar

Elf: Känns inte helt rätt, av någon anledning tilltalar inte touchmobiler mig så mycket. Och nu ska jag fan ha något annat än en Nokia. Buggar och dammiga lösningar. Att man inte ens kan göra en T9-ordbok som rymmer oändligt med egentillagda i en mobil från 2009, andas "Inte bra men inte dålig heller"-klass ala 1999.



Tror detta är aktuellt, om man hittar någon som känns seriös, med kvitto och allt: http://tinyurl.com/yjvprje

2009-10-14 @ 22:44:50
Postat av: Elf

Okej :) Jaa, den du posta senast är fet, har pillat lite med den och jag tkr det är ännu en "solid" mobil från SE

2009-10-15 @ 07:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0