Nytt jobb!

Äntligen är allt klart och officiellt - jag har fått nytt jobb! Tjänsten heter Produktionsingenjör och är stationerad på Försvarsmaktens Logistik i centrala Arboga. Jag och två till kommer utgöra en trio som tillsammans löser problem, hanterar uppdrag, analyserar produktionen och avlastar uppgifter från vår ledning. Tjänsten är snarlik den tjänst som på Transcom heter STL, eller Senior Team Leader. Det är trots det ganska svårt att säga exakt vad man kommer jobba med för slags uppgifter, då tjänsten/-erna är helt nya på FMLOG, som det så fint förkortas.

Arboga är en trevlig stad, och jag är ju van att pendla, så de tre milen det innebär om dagen blir inga problem. Det ska bli väldigt spännande att se vilka som får de andra två tjänsterna. Något som är både ovanligt och positivt överraskande är att det ingår tre timmars träningstid på arbetstid. Det, och den generösa semestern är bara några av grejerna jag ser fram emot utöver själva arbetsuppgiften.

Jag är så förväntansfull och glad över den här möjligheten, att jag knappt kan vänta. Samtidigt känns det lite tråkigt att lämna ice.net-gänget på Transcom, då vi just nu är i en spännande utvecklingsfas, men det finns inga lägen att sitta och se bakåt just nu. Jag ser dock fram emot att avsluta mitt arbete på Transcom så gott jag kan, då det finns massor att avklara den närmaste månaden.


(bilden lånad från www.mil.se)

Kommentarer
Postat av: Theresa

Grattis det är du värd!!

2009-10-05 @ 19:09:50
Postat av: C

Kungen (:

2009-10-09 @ 14:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0