Söndag 11/10

Som ni säkert sett fyllde jag alltså 21 igår. Dagen började med att jag vaknade upp till en rejält uppdukad frukost. Allt som klassificeras som frukost, och lite till, hade hittat ut ur kylskåpet och skafferiet. Sandra hade dessutom köpt med sig olika brödsorter hem från ICA. Tyvärr hade jag inte så stor aptit på grund av att vi åt mycket innan läggdags kvällen innan..

Sedan vid 14.30 kom det lite släkt från både min och Sandras sida, för att fira mig. Det blev fika i form av två olika sorters cheesecake, mammas specialkaka utan namn, Ture snickerskaka och lite småkakor. Till fikat ingick småprat och allt annat som hör en födelsedag till.

Kvällen avslutades med den engelskspråkiga Wallander-filmen, och mys i soffan.

Tack alla inblandade för en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0