Förkyld....eller?

Jag har tyvärr ont i halsen, och är tidvis täppt i näsan. Jag vill verkligen inte bli förkyld, eller krasslig över huvudtaget. Jag vill behålla den kondition/form jag kommit in i, även om den kan bli bättre. Det är så jobbigt att behöva starta om från scratch efter en veckas uppehåll.

Är det bara jag som känner att man går och släpar på en smitta, som bryter ut i perioder? Att den aldrig riktigt försvinner, bara lägger sig vilandes då och då, för att sedn hoppa fram när man minst önskar det, och förstöra allt.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Det är förjävla tråkigt att det blir som du beskriver vare sig det är förkylning,stukad fot eller nackspärr. De 2 senaste har jag råkat ut för och det känns förjävligt att man inte kan träna som man vill! Men någongång släpper det och då gäller det att ta tag i det igen, för att inte ramla ner i någon djup svacka. Vi hörs Johan, jag måste även komma förbi och kolla nya "place"et!

2009-09-07 @ 12:25:07
Postat av: Johan

Helt rätt Jimmy, det gäller att vara stark och inte tappa lusten/orken/motivationen. Så du har råkat stuka foten och fått nackspärr? Ajaj...



Ja, skrik till bara vilken dag, så får jag bjuda på fika eller dylikt. Kommer gärna och lunchar hos dig igen, kanske denna vecka, om du vill?

2009-09-07 @ 17:41:57
URL: http://hermanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0