Måndag - förkylningen tilltar

Tyvärr har det inte varit någon bra start på veckan. Förkylningen börjar blomma ut rejält, så jag fick till och med besvara mail idag, istället för att ta samtal. Kände mig relativt pigg på förmiddagen dock, förkylningen hade väl inte nått skallen än, tänkte jag.

Vid lunch slog det till. Jag blev väldigt hängig. Efter att jag ätit min lilla matlåda tippade jag på soffan, och sov i 20 minuter. Det är en sak som är guld värd med att kunna luncha hemma.

Jag blev aldrig riktigt alert på eftermiddagen heller, utan satt där och snörvlade och svarade på mail. Tiden gick som tur var dugligt snabbt, och nu är arbetsdagen över.

Jag tror att det blir en lugn kväll i soffan, känns inte mer än rätt. Kanske ska fortsätta i boken jag började i igår - Låt den rätte komma in. Bra inledande 80 sidor, så jag har höga förväntningar.

Kommentarer
Postat av: Theresa

Ussshh! Det är riktigt ruttet att få en förkylning. Hoppas den försvinner snart! Krya.

2009-09-07 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0