En kvällstur till Vilsta

Jag och Sandra bestämde oss för att gå till Vilsta, istället för att ta bilen som vi oftast gör annars. Vi mätte upp med min mobil att det var 2,2km dit, så fram och tillbaka 4,4km promenad allt som allt. Väl där löpte vi 2,5km-varvet. Jag sprang med Sandra, men körde intervaller genom att rusa ifrån cirka 50-150m framåt så snabbt jag orkade, för att sedan vända och jogga tillbaka till Sandra. På det sättet fick jag ut mycket mer av varvet än vad jag annars hade fått. Var riktigt trött faktiskt!

Allt som allt blev det ungefär 8km promenad/löpning ikväll, och det får man anse som bra. Vi planerar att jogga milen nästa vecka, ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Göran

Hej!

Hittade hitt via Jogg.se - såg att du hade satt upp Thor Modéen-loppet i din tävlingskalender - kul! Vi håller på att planera för fullt inför loppet, tror att vi hittat en riktigt trevlig, lättsprungen bansträckning. Ett tips kan vara att få med dig två kompisar och försöka ta hem "Thors Pokal", en stor och ståtlig pokal som det inte brukar vara alltför många lag som fightas om.



//mvh

Göran, Kungsörs SK

2009-04-23 @ 20:32:54
URL: http://www.kungsorssk.se
Postat av: Göran

Hej igen,

Såg att du är på väg att flytta till Kungsör - du är välkommen upp på KSK:s löpträningar i lockmora på söndagar 10.30. Vi är ett litet gäng med väldigt blandade ambitioner/löpnivå, men alla kan köra i sitt eget tempo, ingen är för bra eller för dålig!

Se www.kungsorssk.se för mer info.

//

Göran

2009-04-23 @ 20:36:20
URL: http://www.kungsorssk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0