Ikväll smäller det!

Ikväll blir det både kortköp och premiärpass på nya gymmet, ska bli skitroligt. Hoppas jag blir störtkär, så att en riktig träningsrush infinner sig. Det behöver jag verkligen. Bra kondis och några kilon lättare - yes please. Kanske till och med skulle försöka satsa på något event senare i höst, ett lagom långt lopp eller så. Några tips?

I övrigt händer inte mycket, förutom att vardagarna öser på i en allt annat än långsam takt. Jobbar och sliter med nya arbetsuppgiften. Riktigt givande och roligt faktiskt. Som jag skrev planerar jag att jobba över en hel del denna vecka. Jag menar, nu är det bara 7 arbetsdagar kvar innan semester - vila kan man göra när man sitter med en öl i handen med tre veckors ledighet framför sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0