Fiskekväll på Lillsvan med Per

Stendött. Så kan man sammanfatta kvällens fiske. Kvällen var trevlig ändå, men det är för min del andra passet utav två möjliga där jag står fisklös i Lillsvan, vilket stör mig. Per tycker också det hela är sjukt, då han brukar ha mycket bra fiske där.

Idag väcktes vi dessutom 07.00 (skulle upp 07.30) av en motordriven häcktrimmer. Kul. Hängde han på låset till den tidigast lovliga starttiden för trimmande eller? Ska tacka för väckningen om jag ser honom nu när jag går till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Björn

Fan vad segt det ska vara vid Lillsvan nu då :( aja får hoppas att abborrefisket släpper snart, tänkte ju kolla om jag kan lägga båten där nu under semestern, men det är ju ingen idé om man ska gå fiskefetta varje gång.

2009-06-10 @ 14:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0