Här var det tyst...

... vilket inte är meningen. Jag har inte bloggat för att jag har inte känt att jag har haft någon kreativitet. En av de första sakerna jag sa när jag började blogga är att jag ska inte sitta o skriva en massa skitinlägg utan innehåll, då får det hellre bli mer sällan. Kvalitet för kvantitet, helt klart.

I veckan som gått har jag varit sjuk alla dagar utom fredag, vilket var en rejäl flopp mot hur mina planer för veckan såg ut. Den här veckan hoppas jag att slippa negativa överraskningar.

Om allt går rätt kommer jag kunna börja träna igen onsdag/torsdag. Vill inte köra hårt förrän jag känner att förkylningen är helt borta, för känner jag min egen kropp så vet jag vad som händer, då blir jag sjuk igen. Och då och då under helgen, har jag fått en känning i näsan och halsen, att ett stänk är kvar, så jag måste avvakta. På tal om att inte kunna träna när man är sjuk - det skadar verkligen mig och mina planer på att kapa ett par kilon i vikt. Jag tycker att det är jättesvårt att vara duktig och sund i kosten, om jag inte får träna som jag vill. För mig skapas det fettförbrännande kaloriunderskottet genom en kombination av hård träning och sunda matvanor. Inte bara extremt sunda matvanor, men stillasittandes. Då blir det omvänd effekt istället, att jag under tiden jag inte kan träna, äter jag betydligt sämre. Trots att jag vet att jag kommer återgå till allvaret igen när jag kan träna igen, så är det fortfarande kalorier i onödan jag stoppar i mig. Mycket av den anledningen har jag förhoppningar på att komma tillbaka in i gymmet igen den här veckan.

Skall dessutom kolla upp om det finns någon möjlighet att lägga bokning i sporthallen för både badminton och innebandy. Min klubba och mitt racket har legat och samlat damm länge nog nu!

Kommentarer
Postat av: Elf

Vad är det för innebandy isf? något man kan vara med på? Skicka såndär esemess :)

2009-09-21 @ 15:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0